Kuvat

Elimäen reservinaliupseereiden syyskokous ei ollut pelkästään sääntömääräisten asioiden käsittelyä. Kokous järjestettiin ampumaradalla ja kokouksen päätteeksi ylläpidettiin osallistujien pistooliampumataitoja.

Aktiivisena yhdistyksenä suunnittelimme sekä tilasimme lippiksiä sekä merkkejä seuramme jäsenille. Seuraan kuulumattomat ja maanpuolustushenkiset henkilöt voivat myös ostaa tuotteita ja siten kannattaa seuramme toimintaa.

Yhdistyksemme järjesti ampumataitopäivän, johon jokainen osallistuja toi omaa kalustoaan kokeiltavaksi. Jäsenten kokeiltavana oli laajasti monenlaisia aseita, aina modernista rynnäkkökivääristä vipulukkokivääriin sekä pystykorvaan. Päivä sisälsi rentoa yhdessäoloa sekä makkaranpaistoa, mutta tärkeimpänä tietenkin turvallisia laukauksia ja hyviä kokemuksia erilaisista aseista.

Reserviläistoiminnassa yksi keskeisistä ja arvokkaimmista perinteistä on kunniavartio, johon Elimäen reservinaliupseerit osallistuvat aktiivisesti omalla vuorollaan kunnioittamaan itsenäisyytemme puolesta taistelleita.

Yhdistyksen toimintaan kuuluu palkita ja huomioida henkilöitä, jotka ovat tehneet arvokasta sekä pitkäjänteistä työtä vapaaehtoisen maanpuolustuksen eteen.

Yhdistykseemme on liittynyt kiitettävä määrä uusia jäseniä. Kokeneempien ampujien kanssa uudet jäsenemme ovat harjoittelemassa SRA ampujan koetta varten.